poniedziałek, 17 listopada 2008

MILAN FASHION CAMPUS

Moje portfolio zaczęłam tworzyć z konieczności. Taki był warunek zaliczenia jednego z przedmiotów. Jednak w miarę jego rozwoju zaczęłam dostrzegać pewne zalety. Z czasem pojawiało się ich coraz więcej. Teraz kiedy ono już świetnie prosperuje i cały czas się rozwija uświadamia mi, że ja rozwijam się razem z nim. Nie jest to tylko miejsce, w którym planuję swoją przyszłość zawodową czy archiwizuję swoje osiągnięcia, ale przede wszystkim dzięki któremu poznaję nowe możliwości samokształcenia. Do tej pory uważałam, że miejsce zamieszkania i środowisko determinują całkowicie moją przyszłość. Teraz wiem, że jest mnóstwo możliwości kształcenia się i zdobywania umiejętności indywidualnie, na własną rękę.

Przykładem może tu być MILAN FASHION CAMPUS - szkoła internetowa, która oferuję naukę projektowania. Jest ona ściśle związana z dziedziną mody. Za pomocą internetu można poznać techniki rysunku twarzy, ciała, strojów, dodatków itp.

Brak komentarzy: