poniedziałek, 3 listopada 2008

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ

Swoją przyszłość zawodową chciałabym związać z modą. Przede wszystkim zależy mi na projektowaniu. Zajmuję się tym już od kilku lat. Do tej pory jednak miało to wymiar czysto amatorski. Stało się tak głównie ze względu na miejsce mojego zamieszkania. Małe miejscowości stwarzają tylko ograniczone możliwości rozwoju. W przyszłości jednak chciałabym rozwijać swoją pasję w profesjonalny sposób. Myślę, że możnaby połączyć ją także z innymi zainteresowaniami.
Chętnie prowadziłabym rubrykę prasową dotyczącą mody. Dziennikarstwem zaczęłam interesować się w liceum, kiedy zdecydowałam się na klasę humanistyczną o profilu dziennikarskim.
Dziedzinę mody chętnie związałabym również z podróżami. Do tej pory stanowiły one dla mnie inspirację i natchnienie. Starałam się wydobyć z nich to, co dla mnie najważniejsze: kolory, wzory, pomysły.

Brak komentarzy: